Den här sidan är utskriven från Högskolan i Halmstads webbplats (www.hh.se). Texten uppdaterades senast den 2018-05-17. Besök webbplatsen om du vill vara säker på att läsa den senaste versionen.

Information om teknisk support

Vid bokning av någon föreläsningssal i Visionen (Baertling, Halda eller Wigforss) finns det möjlighet att även boka teknisk support mot en kostnad. Om det önskas teknisk support i någon form måste detta meddelas i god tid innan.  

Vad kan jag förvänta mig som beställare?  

Denna support omfattar endast genomgång/hjälp med den tekniska utrustning som är befintlig i salen, samt inkoppling av medhavd teknisk utrustning som ex. bärbar dator, USB‐minne etc.  

Det finns inga möjligheter att begära eller få tillgång till någon ytterligare teknisk utrustning utöver den som är befintlig i salen. En sammanställning av vilken teknisk utrustning som finns i respektive sal och lokalkostnader hittar du här.

OBS! Den tekniska utrustning samt fasta inventarier får ej flyttas eller kopplas ur vid något tillfälle.    

Teknisk support kan ges i följande omfattningar:  

Teknisk genomgång på dagtid

En genomgång av salen och befintlig utrustning tillsammans med en tekniker på HH. Ni som beställare får på plats en genomgång av funktioner och hantering av den tekniska utrustningen i salen.

Detta sker på överenskommen tid tillsammans med en tekniker vid Högskolan på dagtid mellan kl 08.00–17.00, mån–fre (ej helgdagar).

Teknisk support vid uppstart

En tekniker finns på plats i salen innan och under uppstart, ni får en genomgång av tekniken samt teknisk hjälp med att komma i gång.

Kostnad: 600 kronor per påbörjad timme.

Teknisk support från uppstart till avslut

En tekniker finns på plats före och under den tid som salen används av er, ni får en genomgång av den tekniska utrustning samt hjälp med tekniken på plats under hela den bokade tiden.

Kostnad: 600 kronor per påbörjad timme.

Sidan uppdaterad 2018-05-17