Den här sidan är utskriven från Högskolan i Halmstads webbplats (www.hh.se). Texten uppdaterades senast den 2014-06-26. Besök webbplatsen om du vill vara säker på att läsa den senaste versionen.

Helpdesk

Helpdesk är en service till studenter och personal vid Högskolan i Halmstad som erbjuder teknisk support av olika slag.

Självbetjänande helpdesk

Via Högskolans självbetjänande helpdesk kan du anmäla ärenden till IT-avdelningen, tekniska avdelningen, studerandeavdelningen eller informationsavdelningen. Du kan också byta ditt lösenord.

Är du anställd kan du också t.ex. skriva ut klasslistor eller uppdatera dina uppgifter i personaldatabasen.

Självbetjäning
Aktuellt
2014-09-05 16:00
Eventuell driftstörning på studentkonto.hh.se / akino.hh.se
antagning.se gör uppdatering under helgen. Det kommer att ge kortare eller längre stopp på självbetjäningen för kontouthämtning
2014-09-04 00:00
KLART Blackboard - Nya studenter och nya registreringar
Studenter med nyskapade konton ser inte sina kurser i Blackboard Nya registreringar visas inte heller i Blackboard Felet är anmält till Blackboard, felsökning pågår
2014-07-17 08:00
Stopp i utskriftssystemet för studenter
Systemet ligger nere. Går ej att skriva ut eller kopiera under tiden.
2014-06-03 06:00
LADOK stängt - även studentportalen berörs
Detta p g a service hos driftstället Ändrad stopptid till 13:00
2014-04-25 08:16
Störning i Primula
Efter inloggning möts man av •Tekniskt problem. Felsökning pågår.
Arkiv

Bemannad helpdesk

Via Servicecenter som finns vid högskolans huvudentré vid Trade Center kan du som är student hos oss få personlig hjälp med vissa IT-frågor. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på IT-frågor via telefon. Vid frågor om särskilda program som används i undervisningen, kontakta din lärare.

Sidan uppdaterad 2014-06-26