Den här sidan är utskriven från Högskolan i Halmstads webbplats (www.hh.se). Texten uppdaterades senast den 2014-09-29. Besök webbplatsen om du vill vara säker på att läsa den senaste versionen.

Helpdesk

Helpdesk är en service till studenter och personal vid Högskolan i Halmstad som erbjuder teknisk support av olika slag.

Självbetjänande helpdesk

Via Högskolans självbetjänande helpdesk kan du anmäla ärenden till IT-avdelningen, tekniska avdelningen, studerandeavdelningen eller informationsavdelningen. Du kan också byta ditt lösenord.

Är du anställd kan du också t.ex. skriva ut klasslistor eller uppdatera dina uppgifter i personaldatabasen.

Självbetjäning

Bemannad helpdesk

Via Servicecenter som finns vid högskolans huvudentré vid Trade Center kan du som är student hos oss få personlig hjälp med vissa IT-frågor. Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på IT-frågor via telefon. Vid frågor om särskilda program som används i undervisningen, kontakta din lärare.

Sidan uppdaterad 2014-09-29