IT-support
Du kan få IT-support via Helpdesk, Högskolans digitala supporttjänst för studenter och personal. I Helpdesk kan du själv anmäla IT-ärenden som du behöver hjälp med.
IT-support via Helpdesk
Om du behöver stöd i IT-frågor anmäler du ett ärende i Helpdesk eller skickar ett mejl till helpdesk@hh.se där du beskriver vad du behöver hjälp med.
Du kan logga in i Helpdesk med inloggningsuppgifterna till ditt studentkonto. I Helpdesk kan du utöver att anmäla IT-ärenden även själv ändra lösenord till konton som du som student har i Högskolans system och programvaror.
Logga in i Helpdesk här
Du kan logga in i Helpdesk via inloggningsknappen nedan.
Driftstörningar
När något av Högskolans IT-system eller program tillfälligt inte fungerar som det ska kan du läsa om driftstörningarna nedan, hålla dig uppdaterad kring när problemen förväntas bli lösta samt se när ett ärende är avslutat. Här nedan ser du de senaste driftstörningarna.
2024-04-24 07:30 | |
KLART - Driftstörning Primula | |
Det går inte att logga in i lönesystemet Primula för tillfället, leverantören jobbar på att lösa problemet. Stäng | |
2024-04-08 12:18 | |
KLART! Tillfällig driftstörning nätverkstillgång | |
Vi arbetar på att felsöka och åtgärda problemet Stäng | |
2024-03-26 07:52 | |
KLART! - Problem med Eduroam (WiFi) | |
Just nu driftstörning på Eduroam. Felsökning pågår. Stäng | |
2024-03-22 08:41 | |
KLART! - Problem med mobiltelefoni | |
Aktuella större driftstörningar
Beskrivning
Just nu har vi problem i vårat mobilnät vilket innebär att det kan vara problem att ringa och ta emot samtal. Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan.
Rapporterat
Fredagen den 22 mars, 06:14
Förväntas löst
Fredagen den 22 mars, 13:30
Status
Arbete pågår
Störning
Problem att ringa och ta emot samtal Stäng | |
2023-12-15 16:13 | |
KLART! - BOX All Systems Operational | |
https://status.box.com/
Update - All Box Services should now be restored. We are continuing to monitor for any additional impact.
Dec 15, 2023 - 12:06 PST
Update - We are continuing to monitor for any additional impact.
Dec 15, 2023 - 11:02 PST
Update - Box Services continue to show rapid improvement, but users may experience some latency as services continue to restore back to full functionality. We are continuing to monitor for any additional impact.
Dec 15, 2023 - 10:25 PST
Monitoring - Our team has taken steps to remediate this issue and seeing improvement across all Box Services. We are continuing to monitor for any additional impact as services return back to full functionality.
Dec 15, 2023 - 09:48 PST
Identified - We have identified the underlying cause of this issue and our teams continue to work towards a full restoration of services as soon as possible. We will provide additional updates as they become available.
Dec 15, 2023 - 09:27 PST
Update - Service restoration efforts are still ongoing. We will provide additional information as it becomes available.
Dec 15, 2023 - 09:07 PST
Update - We are continuing to investigate this issue. Box services remain completely inaccessible, but our teams are actively working to get services restored as soon as possible. We will provide additional information as it becomes available.
Dec 15, 2023 - 08:36 PST
Update - Our team is continuing to investigate and have confirmed this issue is impacting all Box Services. Users attempting to use Box may see errors, timeouts, but for the most part services will be completely inaccessible. We will provide additional information as it becomes available.
Dec 15, 2023 - 07:31 PST
Update - We are continuing to investigate this issue.
Dec 15, 2023 - 07:14 PST
Investigating - Our team is investigating an issue with Logins, Uploads, Downloads, All Files page, API calls. Users attempting to use these services may see errors or timeouts. We will provide additional information as it becomes available.
Dec 15, 2023 - 06:38 PST Stäng | |