Biljetter till avslutningshögtiden
Du som avgångsstudent behöver inte anmäla dig till avslutningshögtiden men du behöver kostnadsfria biljetter till dig själv och dina gäster. På den här sidan hittar du information som du behöver veta om biljetterna.
Biljetter kunde hämtas upp under maj månad
Perioden för upphämtning av biljetter är nu över. Mellan 4 och 29 maj kunde varje avgångsstudent hämta en egen biljett och max två gästbiljetter.
Det finns inga extra gästbiljetter kvar
Efter den ordinarie perioden för upphämtning av biljetter fanns ett begränsat antal gästbiljetter över. Under början av avslutningsveckan fanns möjlighet, för dig som ska delta på högtiden, att hämta upp max två extra gästbiljetter så länge det fanns biljetter kvar.
Samtliga gästbiljetter är nu upphämtade, och det finns inga extra gästbiljetter kvar att hämta upp.
